Usia Perkahwinanku

Daisypath Anniversary tickers

Monday 17 December 2012

Di suatu pagi yang hening

Assalamualaikum. Terasa banyak pulak masa so nak kongsi la satu citer kat kawan2. Ahad lepas mmg aku tido awal kan sebab letih bawa twin jalan2 & uruskan psl projek baru wallpaper.sabtu pulak satu hari husband kat ofis..blk mlm pulak tu..so bila masanya aku nak lipat baju and ion baju semua tu kan. Disebabkan terlalu letih ahad tu dlm pkul 10 mlm aku dah tido. Tiba2 jam 3 pagi aku terjaga sebab terasa panas & dahaga sgt.Kejut la en suami teman turun dapur...hihihi aku ni penakut sikit sebenarnya walaupun kdg2 nampak ganas.Dah minum cuba la tido blk..tp tetap tak leh lelap.Apa lagi aku bangun dan terus ion baju.


Kat bilik ni la port aku ion baju kalau twin dah tido dlm bilik.Sebenarnya ini bilik twin yg belum set up apa2 lagi pun.Just ada barang2 mainan,car kecik & basikal diorg jer.Idea tu dah ada cuma belum ada bajet & masa utk buat so hold la dulu kan..lagipun twin ni dah jd kebiasaan kena tido dpn tv...satu keja la kena beli tv letak dlm bilik diorg..kos2.
Dah settle ion baju aku lipat kain baju pulak..byk la sgt sebab stock balik dari kampung lagi.Aku kalau lipat baju mmg akan bahagikan 2 bahagian..satu baju anak2 satu lagi baju aku n husband.
Dah pukul 5 pagi tapi mata still tak ngantuk..lipat kain baju sambil layan citer Gucci & Gris..lakonan Haliza Misbun & Ako Mustafa..best jgk wpun citer lama.

Finally settle jgk...letak kat hall tgh ni dulu sebab dlm bilik tak boleh buka lampu lagi..en suami & twin masih nyenyak dibuai mimpi2 indah :-)
Lepas tu aku turun bwh masukkan baju2 kotor dlm mesin basuh..naik mandi n than siap2 utk g ofis.mmg satu hari tak mengantuk.Berkesan jgk cara ni..

No comments:

Post a Comment