Usia Perkahwinanku

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 29 January 2013

Mkn2 Kuala Perlis & Citer BLY

Assalamualaikum.

**Makcik aku update sebab ang ja tau.malas la :-) Tapi tau sgt dah mula cite jap g semua benda aku nak story..bkn boleh mula menaip :-)

Cuti Maulidur Rasul & Thaipusam yg lepas aku & en suami blk kg..lama jgk cuti dlm 5 hari mcm tu.bkn senang en suami nak cuti lama2.so blk ja la lgpun nak hantar twin kejap sampai raya cina ni sebab Jumaat ni aku follow en suami g kursus di Jakarta. sedih jgk tinggal twin..tp dah tak der pilihan kena la hantar..

Alhamdulilah finally impian aku pada tahun ini dah dimakbulkan Allah.syukur sgt2. Walaupun tak dpt wish @ grand livina ttp 7 seater. mmg BLY rezeki utk blk kg sebab ngam2 ptg Rabu baru dpt.mmg kitaorg plan khamis pagi nak bertolak blk kg.


 
Tunjuk kunci jer la :-)
Belasah jer la campur2 gambar & citer. ni adalah suasana di kampung aku pada waktu pagi. Tenang aman damai sgt. Kg. Banggol Chengal, Jabi, Pokok Sena,Kedah kikiki



Perjalanan di tepi2 laut kuala perlis. hmm dah lama tak rasa suasana mcm ni. First time bawa ayah rasmi kete baru.



Antara ahli yg join aktiviti mkn2 family mak jah kikiki


Gaya mak datin ni..


Pembuka selera yg first : Pasemboq & Laksa Kuala Perlis. mmg sdp.


Aku decide nak ddk tepi laut..baru best.Time ni twin tgh buat perangai sebab tgh sdp2 tido dlm kete dah kena bangun.
Gelapnya gambar ni..boleh la kan dari tak der langsung. sdp la jgk masakan kat kedai kitaorg cuba ni.murah pun murah.

ok tamat. :-) mood : malas.

2 comments:

  1. sedapnya laksa tu mcik

    nak laksa.. nak laksa... nakkkkk

    ReplyDelete
  2. mmg sdp mkcik..berebut2 kami mkn sebab menu utama nasi.

    ReplyDelete