Usia Perkahwinanku

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 1 September 2013

AiDilFitRi 2013



Assalamualaikum. lamanya tak update blog...dah bersawang kan rasanya? insyaallah lepas ni akan cuba update walaupun sedikit jer :-) Mood syawal ada sikit2 lagi ni..meh kali ni aku nak kongsi cite raya & gambar2 raya yg lepas. Tahun ni beraya sebelah family aku tapi tak der gambar satu family sebabnya maybe tak cukup ahli kot..adik aku beraya kat sini dulu tahun ni...tak per insyaallah byk lagi tahun kami akan beraya sama2 kan...

Kami empat beranak. Twin makin sopan ketika bergambar raya.Kalau tak jenoh gak memujuk.
Raya ke3 : reunion dgn kawan2 sek men dari form 1-3. ini antara kwn2 rapat aku dulu..Asma..Azian..Ana. yg tak der dlm gambar Zura..Kamaria dan Zaharah.


Raya tahun ni agak tak bape best sgt sebab tak habis beraya rumah sedara mara. Sebenarnya twin start demam dari hari pertama blk kg sampai la raya ke 3 terpaksa juga admit kat hospital sebabnya dah jumpa dr. mkn ubat still tak baik2. demam on off dan asyik demam mlm. Alhamdulilah dapat juga bilik single walaupun berbau sikit bilik tu...tak kisah la janji single. time tu bilik kebanyakkan penuh dan aku tgk ramai sgt budak2 yg demam...kesian kan.
Pakej percutian kami selama 3 hari 2 mlm di hospital. tgk twin demam serupa tak demam ja..siap2 melompat2 ja atas katil. Afif sorang ja yg admit sebab dah tak bermaya sgt tgk. Tq utk mother in law sebab msk anta mkanan kat aku n hb dan tlg jagakan akif. huhuhu time ni turn umah mak aku sebenarnya. sedih tahun ni tak dpt nak kumpul ramai2 kat umah mak lama2 sikit. 

Raya ke 5 twin dah baik demam. dan sebelum blk kitaorg ramai2 g mkn steamboat kat Perlis..adik Johan yg suggest kat sini..ok la sdp & murah shj seorg RM10.mkn la sampai kenyang. Esoknya kitaorg gerak balik shah alam.rasa kejap jer kat kg...syok dok kg tapi apa kan daya...


Tetamu pertama yg datang beraya kat rumah. my BFF. sori makcik tak sempat nak msk kan sdp2 .







ni gambar twin g beraya rumah untie nadia..rumah jiran kitaorg. suka g rumah dia..deco2 cantik sgt..terpegun.




ni pulak gambar time jamuan raya dkt ofis..semuanya cantik2 diorg ni.solo lg ni...aku jer dah jd mak org.




Reunion dgn kwn2 sek teknik langkawi. Best sgt bila sesekali dpt berjumpa.




Ni pulak gambar family mentua yg datang rumah..tgk afif nak bergambar tapi mls bangun.sabar jer la anak sorang ni.
                                   ok itu jer la utk kali ni :-) 


3 comments:

  1. la xtau pun anak hg admit hsptl time raya .. sian hg

    bile plak nak mai umah aku? xpa rasanye pas2 raya nak mai jalan pun blh tp xyah la ajak mcik low profile noh hikhik

    ramai nya kuarga mertua mai tu...syok2!!

    ReplyDelete
  2. lupa nak ckap...

    mcik slalu la update blog k

    ReplyDelete
  3. admit raya ke3-5. pas blk dr kelantan aku p k.x ajak aih :-). insyaallah pasni akan selalu update. tunggu jap g satu story lagi.

    ReplyDelete