Usia Perkahwinanku

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 20 November 2013

Alhamdulilah

Alhamdulilah tahun 2013 banyak merubah diri aku. Aku berusaha utk menjadi seorang muslimah yg sejati. Aku sedar dari dulu sebelum kawen mak aku selalu berleter psl pakaian aku. Seluar ketat, baju singkat dan sendat. Ya Allah byk nya dosa aku padaMu ya Allah. Terima kasih mak..en suami, aku tau doa2 kalian Allah telah makbulkan. Alhamdulilah kawan2 pun ada yg membimbing dan menjadi rujukan. Thanks Ana..aku tau sure dia akan baca entry ni.

Aku bermula sikit2 dari tudung baju dan seluar. if ada yg perasan dlm FB aku. Dan minggu ini alhamdulilah tergerak hati aku memakai stokin. tiada sesiapa yg memaksa...semuanya aku lakukan dgn hati yg rela. ya Allah jahilnya aku selama ini..ampun kan aku.

mula2 start dgn baju tgn panjang yg longgar..seluar longgar..if pakai jeans pun dgn baju yg besar and than berusaha bertudung tutup dada.


masih perlu diperbaiki..agak jarang

Kawan2 doakan perubahan aku ni kekal hingga akhir hayat aku. rasa sentimental pulak hari ni :-) ok jumpa next entry..bye - Assalamualaikum -

No comments:

Post a Comment