Usia Perkahwinanku

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 18 November 2012

MEDAN PART 3

hari ke3 mmg untuk shopping shj...i like..like..like :-) ini la aktiviti plg aku suka kalau g jalan2.bab menghabis kan duit no satu..biar la kan duit aku,x minta ngan org pun.




ini la destinasi shopping yg pertama utk hari ke3.kedai ni banyak jual telekung,baju batik & kain2.


see banyak kan telekung kat kedai ni.hasil pembelian aku harga telekung di medan lebih murah berbanding bandung :-)


kain yg dkt atas patung tu kedai ni jual 120 ribu rupiah tp kalau pandai cari dkt psr ikan boleh dpt 100 ribu shj.


comel...geram tgk



singgah jap dkt istana sultan deli


:-)


mcm ni la suasana di pasar ikan..sesak & panas..so x best la nak shopping sgt.


sesak kan?


last dinner di medan..agak sedap & berbaloi sebab merempuh jem yg lama utk sampai restoren ni.


muka2 kelaparan


jem medan time org blk dari keja


view dari bilik hotel..bandar medan..


ok itu la citer aku psl medan.kalau org tanya nak pergi lagi ker pasni,ini lah jawapan aku "cukup la hanya sekali...x sanggup dah nak menempuh perjalanan ke Danau toba..tp kalau utk shopping shj di bandar medan..ok kot sebab murah :-) "

2 comments:

  1. awat la TANAU TOBA mcik oii....

    syoknya tgk gambaq kat kdai telekung tu gram tgk

    ReplyDelete
  2. mmg makcik..tu yg plan 1 shj terbeli 2 sebab murah sgt.

    ReplyDelete