Usia Perkahwinanku

Daisypath Anniversary tickers

Monday 2 September 2013

Impian deco2

Banyaknya impian nak buat utk syurga aku, suami dan anak2. slow2 la kan ikut bajet dan kemampuan yg ada. sdg berusaha utk merealisasikan semua impian ini.doakan aku yer...


Living hall berwajah baru...ceria sikit dgn warna merah ni. pilihan aku dan en suami. 



Rasanya utk hall ni dah cukup kot deco2. next target if ada bajet:
1: Besarkan dapur.
2 : Tukar lantai utk hall atas dan bawah
3 : Siapkan bilik utk twin
4 : Rak tv + rak buku
5 :  Wallpaper tangga
Last : Renovate bilik 

Banyakkan impian aku utk rumah...

meh aku show sikit rak tv + rak buku idaman aku nak en suami. lebih krg mcm rumah wardina punya design. cantikkan?? bila la dpt mcm ni....kan best kalau eric dpt dtg deco2 kat rumah aku.

rak tv utk hall atas sekarang

cth : copy dari FB wardina :-)



hasil copy dari FB sape tah :-)

dapur impian lebih krg mcm ni la..yg pasti luas dan selesa bila family dtg. tema hitam putih & merah.

doa kan aku yer kawan2.

~Tamat~




2 comments:

  1. mcik

    nak tanya awat suke plak color merah ni????

    tp seirus kalo dapur tu hang buat stail cth gambar atas mmg cun.. merah+itam+putih

    TERBAIK LAH!!

    ReplyDelete
  2. aku cpt boring dgn deco2 mkcik.tgk umah ang dgn org lain yg cat merah mcm cntik jer tu yg cat. cantikkan...tah bila tercapai mkcik.doakan aku.sebab mcm kena hold dulu psl umah ni..ada plan lain demi masa depan.

    ReplyDelete