Usia Perkahwinanku

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 11 October 2012

Hadiah Untuk En.Suami

tadi time lunch pergi makan dkt plaza masalam...niat mmg tak nak mkn nasi sebab pagi tadi dah breakfast nasi lemak...tak boleh kena jaga badan. so decide la dgn kawan2 pergi papa john dan mkn pizza sahaja..diet katakan hihihi. dah order aku keluar jap p cucuk duit dan cari pin sebab uniform aku seksi kat belakang so kena pin kan.geram gak ngan tukang buat uniform ni, tak der satu pun yg memuaskan hati.dah ok belakang pulak terbelah byk so seksi la nampak punggung aku yg mantap ni hahaha.yg baru pulak baju terbesar..en suami pun tegur td pagi nape baju nampak besar...tak suka.


See sgt2 tak puas hati kan..boleh pulak buat singkat..mana boleh alter dah kalau gni.tadi dtg office pakai uniform yg lain sebab besar aku tukar yg baju kecik ni.nasib baik ade spare kat office, tapi seksi pulak kat belakang.nasib la.


Lepas beli pin terjumpa pulak org jual kete..aku pun singgah la.memang hobi sekarang, sejak kete satu ni rajin servey kete.aku pun p la usha2 nissan grand livina.best offer dia sekarang.siap bagi bodykit,dvd touch screen,tinted,reserve camera dan gps..sgt2 menarik bagi aku..tetapi apakan daya apa2 pun en suami dah cakap tunggu bln 1 nanti.so sabar jer la.



auto 1.6 montly RM 908.55..nissan kena bagi komisyen kat aku ni sebab tlg promote


time makan hujan turun dgn lebatnya..aku n kawan2 cuci mata dulu dlm masalam dan tersampai dkt kedai phone..aku apa lagi terus belikan en suami cover handphone yg baru sebab tak tahan tgk cover pink dia tu..ada pulak nak biar jer wpun tersalah beli.



Cover phone baru en suami..ingat nak suprise nanti blk tukar diam2 biar dia terkejut :-) putih ni baru ok sikit..ada pulak org lelaki pakai cover pink.eeee..tlg la.


Cover pink yg belum tukar lagi..no3 :-)
itu la citernya time lunch tadi...

Tepon en suami yg dah ber cover putih.terharu betoi,en suami sgt2 suka dpt suprise ni walaupun harga yg tak seberapa.aduh suamiku..luv u so much.

No comments:

Post a Comment