Usia Perkahwinanku

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 7 October 2012

Salam Perkenalan


Assalamualaikum.baru nak berjinak dgn blog ni atas dorongan dari BFF.TQ makcik :-)Nama aku Wirawati,berasal dari kedah dan sekarang menetap di Shah Alam.Sudah berkahwin dan mempunyai dua org anak kembar lelaki.Berkerja sebagai penguatkuasa di sebuah jabatan kerajaan di Shah Alam.Alhamdulilah dah 7 tahun berkhidmat di jabatan ini..dan sememangnya sejak dari zaman belajar lagi target habis nak kerja dgn sektor kerajaan.termakbul jgk doa.Bertemu jodoh dgn seorang lelaki yg amat baik dan memahami sekali.Jangan terkejut aku berkahwin atas pilihan yang family carikan..itu pun dah putus asa sebab asyik gagal jer dlm bercinta..rupa2nya ada hikmah disebaliknya.u are my soulmate abg..luv u so much.




Bersama En Suami masa annual dinner toyota 2010


Si kembar Muhamad Afif Darwisy & Muhammad Akif Darwisy.Time ni rasanya baru jer bape bln.Ala sedihnya muka anak2 ibu time ni.

Selain suami..anak2 dan mak ayah ini lah orang yang plg rapat dgn aku my BFF.thanks makcik sebab dah 14 tahun kita berkawan wpun kdg2 terputus hubungan tapi confirm akan jumpa balik.sayang ang..ang la kawan terbaik aku dlm dunia ni.

2 comments:

  1. tahniah mcik.. akhirnya berblog gak.. good job

    ishh geram tgk pipi anak hang ni rasa cam nak tampor jek

    ReplyDelete
  2. hasil galakan ang :-) time ni mmg tembam mkcik.aku pun geram keje syg2 jer.

    ReplyDelete