Usia Perkahwinanku

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 9 October 2012

Tempat Lunch Baru

Masih di ofis menunggu en suami dtg jemput bersama anak2.Sabar ade rezeki boleh la beli keta baru..dan tak perlu la nak dok kat ofis ni sampai lewat petang.Story nya semalam ada kawan bawa pergi makan kat satu kedai ni..kat PKNS Shah Alam.Kebanyakkan menu kat situ adalah kebab..menarik lain dari yg lain.Tak nak citer banyak2, so tgk jer la picture kat bawah ni yer :-) Nama kedai ni KYROS KEBAB.


First sekali sampai kena beratur dulu..macam KFC pulak kan? Pilih pesanan dan terus bayar dan akan dapat no giliran.Macam klinik pun ada hihihi













Nampak tak no atas TV tu? Tu yang aku cakap mcm klinik.Kelakar la tapi senang tgk no terus jer ke kaunter ambik makanan


Ni la makanan yang aku order.Rupa2nya aku telah termakan sandwich lamb.Mau gelak en suami kalau baca ni sebab aku mmg tak suka mkn lamb..oh tidak....minuman durian belanda.air best masam2 i like.

2 comments:

  1. sama la aku pun x suke lamb.. berbau hamis..

    wah mkn kebab tu mcik.. nyam2

    ReplyDelete
  2. mkcik serius time mkn tu aku dah rasa lain..ptg semlm baru perasan itu adalah lamb..oh tidak.

    ReplyDelete